Miesięczna opłata za sprawowanie nadzoru nad stanem BHP i Ppoż. w Zespole Szkół Ekonomicznych w Toruniu zgodnie z zapytaniem ofertowym nr ZSE-291-11/24
- zapytanie-ofertowe-wykonywanie-zadan-z-zakresu-BHP-i-Ppoz-na-rok-2025.pdf
- zal.-nr-1-do-zapytania-ofertowego-sprawowanie-nadzoru-nad-stanem-BHP-i-ppoz-na-rok-2025.doc
- formularz-ofertowy-sprawowanie-nadzoru-nad-stanem-BHP-i-Ppoz.-na-rok-2025.doc
Wstawił: Paweł Nadgrabski Data wstawienia: 20.12.2024 r.
KONSERWACJA I NAPRAWA URZĄDZENIA DO PRZEMIESZCZANIA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH w budynku Zespołu Szkół Ekonomicznych
- zapytanie-ofertowe-konserwacja-platformy-przyschodowej-na-rok-2025.pdf
- UMOWA_PROJEKT-na-konserwacje-platformy-dla-osob-niepelnosprawnych-na-rok-2025.doc
- Formularz-ofertowy-konserwacja-platformy-dla-niepelnosprawnych-na-rok-2025.doc
Wstawił: Paweł Nadgrabski Data wstawienia: 20.12.2024 r.
Abonament miesięczny za monitoring elektroniczny i dozór budynku Zespołu Szkół Ekonomicznych w Toruniu zgodnie z zapytaniem ofertowym nr ZSE-291-09/24
- zapytanie ofertowe na monitoring budynku ZSE na rok 2025
- formularz ofertowy monitoring budynku na rok 2025
- Załącznik do zapytania monitoring budynku na rok 2025
Wstawił: Paweł Nadgrabski Data wstawienia: 18.12.2024 r.
Zapytanie ofertowe nr ZSE-291-08/24 Monitoring wizyjny
- rzuty-kondygnacji-budynku-wraz-lokalizacja-montowanych-kamer-zalacznik-C.pdf
- Zalacznik-nr-B-do-zapytania-ofertowego-nr-ZSE.docx
- formularz-ofertowy-dostawa-montaz-i-instalacja-monitoringu-wizyjnego-listopad-2024-2024.doc
- zapytanie-ofertowe-monitoring-wizyjny-listopad-2024.pdf
Wstawił: Paweł Nadgrabski Data wstawienia: 15.11.2024 r.
Zapytanie ofertowe nr ZSE-291-07/24 czyszczenie boiska
- formularz-ofertowy-doglebne-czyszczenie-boiska-poliuretanowego-pazdziernik-2024.doc
- Zapytanie-ofertowe-czyszczenie-boiska-poliuretanowego-pazdziernik-2024.pdf
Wstawił: Paweł Nadgrabski
Data wstawienia: 30.10.2024 r.
Zakup i dostawa 2 szt. nowych monitorów interaktywnych AVTEK TS 8 Mate 86 zgodnie z zapytaniem ofertowym nr ZSE-291-06/24
- zapytanie-ofertowe-monitory-interaktywne-pazdziernik-2024.pdf
- formularz-ofertowy-zakup-i-dostawa-2-szt.-monitorow-interaktywnych-pazdziernik-2024.doc
Wstawił: Paweł Nadgrabski Data wstawienia: 23.10.2024 r.
Zapytanie ofertowe nr ZSE-291-05/24 na zakup 18 nowych dożywotnich licencji Office 2021 Standard LTSC EDU
1. zapytanie-ofertowe-zakup-18-licencji-Office-2021-Standard-lipiec-2024.pdf
2. formularz-ofertowy-zakup-18-licencji-Microsoft-Office-2021-Standard-LTSC-Edu-lipiec-2024.doc
Wstawił: Paweł Nadgrabski Data wstawienia: 11.07.2024 r.
Zapytanie ofertowe remont pomieszczenia WC i przedsionka
- zapytanie-ofertowe-remont-pomieszczenia-WC-i-przedsionka-2-czerwiec-2024.pdf
- formularz-ofertowy-remont-pomieszczenia-WC-i-przedsionka-I-pietro-czerwiec-2-2024.doc
- kosztorys-slepy-remont-pomieszczenia-WC-i-przedsionka-I-pietro-czerwiec-2024-1-1.pdf
- Oswiadczenie-o-spelnieniu-warunkow-udzialu-w-postepowaniu-2-1.docx
- zse-umowa-remont-wzor-4.doc
Wstawił : Paweł Nadgrabski Data wstawienia: 28.06.2024 r.
Zapytanie ofertowe zakup 18 licencji Office 2021 LTSC Standard
- zapytanie-ofertowe-zakup-18-licencji-Office-2021-LTSC-Standard-czerwiec-2024.pdf
- formularz-ofertowy-zakup-18-licencji-Microsoft-Office-2021-Standard-LTSC-Edu-czerwiec-2024.doc
Wstawił: Paweł Nadgrabski Data wstawienia: 28.06.2024 r.
Zapytanie ofertowe Remont pomieszczenia WC i przedsionka
- zapytanie-ofertowe-remont-pomieszczenia-WC-i-przedsionka-czerwiec-2024.pdf
- formularz-ofertowy-remont-pomieszczenia-WC-i-przedsionka-I-pietro-czerwiec-2024.doc
- Oswiadczenie-o-spelnieniu-warunkow-udzialu-w-postepowaniu-3.docx
- kosztorys-slepy-remont-pomieszczenia-WC-i-przedsionka-I-pietro-czerwiec-2024-.pdf
- zse-umowa-remont-wzor-3.doc
Wstawił: Paweł Nadgrabski Data wstawienia: 10.06.2024r.
Zapytanie ofertowe podpisane wymiana wewnętrznej instalacji elektrycznej czerwiec 2024
- zapytanie-ofertowe-podpisane-wymiana-wewnetrznej-instalacji-elektrycznej-czerwiec-2024-1.pdf 2. formularz-ofertowy-wymiana-instalacji-elektrycznej-czerwiec-2024-1.doc3.Kosztorys-nakladczy-wymiana-wewnetrznej-instalacji-elektrycznej-niski-parter-czerwiec-2024-1.docx4.rozdzielnia-TSG-2.pdf5.rozdzielnia-RG-2.pdf6.zse-umowa-remont-wzor-2.doc7.Oswiadczenie-o-spelnieniu-warunkow-udzialu-w-postepowaniu-2.docxWstawił: Paweł Nadgrabski Data wstawienia: 4.06.2024r.
Konserwacja platformy dla osób niepełnosprawnych zgodnie z zapytaniem ofertowym nr ZSE-291-20/23 w obiekcie Zespołu Szkół Ekonomicznych w Toruniu
- UMOWA_PROJEKT-na-konserwacje-windy-grudzien-2022.doc
- Formularz-ofertowy-konserwacja-platformy-dla-niepelnosprawnych-grudzien-2022.doc
- zapytanie-ofertowe-konserwaxja-platformy-2024.pdf
Wstawił: Paweł Nadgrabski Data wstawienia: 12.12.2023r.
Monitoring elektroniczny i dozór budynku Zespołu Szkół Ekonomicznych w Toruniu
- Zalacznik-do-zapytania-monitoring-budynku-2020.doc
- formularz-ofertowy-monitoring-budynku-grudzien-2022.doc
- zapytanie-ofertowe-monitoring-budynku-2024-.pdf
Wstawił: Paweł Nadgrabski Data wstawienia: 12.12.2023r.
Wykonywanie zamówień z zakresu BHP i ochrony przeciwpożarowej
- zapytanie-ofertowe-Obsluga-BHP-i-ppoz.-2024.pdf
- zal.-nr-1-do-zapytania-ofertowego-sprawowanie-nadzoru-nad-stanem-BHP-i-ppoz-2022.doc
- formularz-ofertowy-sprawowanie-nadzoru-nad-stanem-BHP-i-Ppoz.-grudzien-2022.doc
Wstawił: Paweł Nadgrabski Data wstawienia: 12.12.2023r.
Dostawa materiałów eksploatacyjnych zgodnie
z zapytaniem ofertowym nr ZSE-291-17/23 JESTEM FACHOWCEM MOGĘ WIĘCEJ
- zapytanie-ofertowe-ZSE.291.17.23-tonery-Jestem-fachowcem.pdf
- wykaz-materialow-eksploatacyjnych-do-ZSE.291.17.23.docx
- formularz-oferty-tonery.docx
Wstawił: Paweł Nadgrabski Data wstawienia: 13.11.2023r.
Dostawa różnych produktów spożywczych zgodnie z zapytaniem ofertowym nr ZSE-291-16/23
- zapytanie-ofertowe-z-dnia-17.10.2023-r.-Jestem-fachowcem.pdf
- zal.-nr-1-Zapotrzebowanie-na-kurs-Aktywna-sprzedaz-17.10.2023.docx
- zal.-2-formularz-oferty-dostawa-roznych-produktow-spozywczych-17-pazdziernik-2023.doc
Wstawił: Paweł Nadgrabski Data wstawienia: 17.10.2023r.
Zapytanie ofertowe kurs: Aktywna sprzedaż Jestem fachowcem.
- zapytanie-ofertowe-kurs-Aktywna-sprzedaz-Jestem-fachowcem.pdf
- zal.-nr-1-Zapotrzebowanie-na-kurs-Aktywna-sprzedaz-1.docx
- zal.-2-formularz-oferty-dostawa-roznych-produktow-spozywczych-pazdziernik-2023.doc
Wstawił: Paweł Nadgrabski Data wstawienia: 6.10.2023r.
Zapytanie ofertowe urządzenie wielofunkcyjne Jestem fachowcem
- formularz-ofertowy
- zapytanie-ofertowe-urzadzenie-wielofunkcyjne-Jestem-fachowcem.pdf
- zal.-1-specyfikacja-urzadzenie-wielofunkcyjne.pdf
- Wstawił: Paweł Nadgrabski Data wstawienia: 8.09.2023 r.
Zapytanie ofertowe laptop Jestem fachowcem
- formularz-ofertowy
- zapytanie-ofertowe-laptop-Jestem-fachowcem-.pdf
- zal.-nr-1-specyfikacja-laptop.pdf
- Wstawił: Paweł Nadgrabski Data wstawienia: 8.09.2023 r.
Zapytanie ofertowe na zakup i dostawę podstawowego zestawu edukacyjnego z elektryczności
- zapytanie-ofertowe-zakup-i-dostawa-podstawowego-zestawu-edukacyjnego-z-elektrycznosci-Jestem-fachowcem-lipiec-2023.pdf
- OPZ_podstawowy-zestaw-edukacyjny-z-elektrycznosci1-zal.-nr-1.doc
- formularz-ofertowy-zakup-i-dostawa-podstawowego-zestawu-edukacyjnego-z-elektrycznosci-Jestem-fachowcem.docx Wstawił: Paweł Nadgrabski Data wstawienia: 14.07.2023 r.
Zapytanie ofertowe przebudowa kanalizacji sanitarnej przy Zespole Szkół Ekonomicznych w Toruniu
- zapytanie-ofertowe-przebudowa-kanalizacji-ZSE-czerwiec-2023.pdf
- formularz-ofertowy-przebudowa-kanalizacji-ZSE-czerwiec-2023.doc
- kosztorys-ofertowy-przzebudowa-kanalizacji-ZSE-czerwiec-2023.pdf
- zse-umowa-remont-wzor-czerwiec-2023.doc
- Oswiadczenie-o-spelnieniu-warunkow-udzialu-w-postepowaniu-czerwiec-2023.docx Wstawił: Paweł Nadgrabski Data wstawienia: 26.06.2023 r.
Plan postępowań zamówień publicznych 2023 r.
Plan-postepowan-na-rok-2023.pdf
Postępowanie pod nazwą:Dostawa: cz. 1: wyposażenia pracowni gastronomicznej; cz. 2: foteli obrotowych; cz.3: wyposażenia pracowni energetycznej; cz. 4: podstawowego zestawu edukacyjnego z elektryczności.Link do zamówieniaWstawił: Paweł Nadgrabski Data wstawienia: 14.06.2023 r.
Kursy nadające kwalifikacje lub podwyższające kompetencje dla uczestników
projektu pn.: „JESTEM FACHOWCEM – MOGĘ WIĘCEJ!”
(Znak sprawy: ZSE-291-07/23)
Link_kursy_koparko-ladowarka_florystyczny_postepowanie.pdf
Wstawił: Paweł Nadgrabski Data wstawienia: 9.06.2023 r.
Przeprowadzenie kursów dla uczestników projektu „JESTEM FACHOWCEM –
MOGĘ WIĘCEJ!” w zakresie doskonalenia nauczycieli kształcenia zawodowego
Link_kursy_doskonalenie-nauczycieli-ksztalcenia-zawodowego.pdf
Wstawił: Paweł Nadgrabski Data wstawienia: 2.06.2023 r.
Zapytanie ofertowe kurs flambirowania nr 2 Jestem fachowcem-mogę więcej
- zapytanie ofertowe nr zse-291–09.23 Jestem fachowcem
- zał. 1 kurs flambirowania wykaz surowców
- zał. 2 formularz oferty dostawa różnych produktów spożywczych kurs flambirowania czerwiec 2023
Wstawił: Paweł Nadgrabski Data wstawienia: 2.06.2023 r.
Dostawa różnych produktów spożywczych Akademia kulinarna maj 2023, Jestem fachowcem
- zapytanie ofertowe nr zse-08.23 Jestem fachowcem
- Akademia kulinarna-2 wykaz surowców Jestem fachowcem…
- zał. 2 formularz oferty dostawa różnych produktów spożywczych Akademia kulinarna czerwiec 2023
Wstawił: Paweł Nadgrabski Data wstawienia: 1.06.2023 r.
Zapytanie ofertowe ZSE.291.05.23 Kurs flambirowania, Jestem fachowcem maj 2023
- zapytanie-ofertowe-ZSE.291.05.23-Kurs-flambirowania-Jestem-fachowcem2. zał. 1 kurs flambirowania wykaz surowców3. zal.-2-formularz-oferty-dostawa-roznych-produktow-spozywczych-Akademia-kulinarna-maj-2023-1.docWstawił: Paweł Nadgrabski Data wstawienia: 25.05.2023 r.
Dostawa różnych produktów spożywczych Akademia kulinarna maj 2023, Jestem fachowcem
- Zapytanie ofertowe nr ZSE-291-04.2023 Akademia kulinarna Jestem fachowcem
- Akademia kulinarna-1 wykaz surowców Jestem fachowcem
- zał. 2 formularz oferty dostawa różnych produktów spożywczych Akademia kulinarna maj 2023
Wstawił: Paweł Nadgrabski Data wstawienia: 22.05.2023 r.
Dostawa: biurek komputerowych, foteli obrotowych, armatury łazienkowej, sprzętu AGD, wyposażenia hotelarskiego, wyposażenia pracowni gastronomicznej.
- Link_postepowanie_fotele_biurka_AGD_gastronomiczno-hotelarski.pdf Wstawił: Paweł Nadgrabski Data wstawienia: 13.03.2023 r.
Raport dotyczący postępowania i zdarzeń
Wstawił: Paweł Nadgrabski Data wstawienia: 13.03.2023 r.
Zapytanie ofertowe na zakup i dostawę różnych produktów w spożywczych.
- zapytanie ofertowe zakup i dostawa różnych produktów spożywczych Jestem Fachowcem marzec 2023
- zał.1 szczegółowy wykaz różnych produktów spożywczych marzec 2023
- zał. 2 formularz oferty dostawa różnych produktów spożywczych marzec 2023
- produkty świeże – termin dostawy
Wstawił: Paweł Nadgrabski Data wstawienia: 7.03.2023 r.
Zapytanie ofertowe zakup różnych produktów spożywczych „Jestem Fachowcem” – luty 2023
- zapytanie ofertowe zakup różnych produktów spożywczych Jestem Fachowcem luty 2023
- zał.1 szczegółowy wykaz różnych produktów spożywczych luty 2023
- zał. 2 formularz oferty dostawa różnych produktów spożywczych luty 2023
„Kursy nadające kwalifikacje lub podwyższające kompetencje dla
uczestników projektu pn.: „JESTEM FACHOWCEM – MOGĘ WIĘCEJ!”
Informacja_link do postępowania_e-Zamówienia_3.01.2023 r. – dokument pdf
Zapytanie ofertowe dostawa różnych produktów spożywczych – Jestem fachowcem grudzień 2022
- Zapytanie ofertowe dostawa różnych produktów spożywczych
- Zał.1 szczegółowy wykaz różnych produktów spożywczych
- Formularz oferty dostawa różnych produktów spożywczych
Zapytanie ofertowe na dostawę środków czystości – Jestem fachowcem grudzień 2022
- Zapytanie ofertowe środki czystości Jestem fachowcem grudzień 2022
- Zal.-1-do-zapytania-srodki-czystosci-Jestem-fachowcem-grudzien-2022
- formularz-oferty-dostawa-srodkow-czystosci-Jestem-fachowcem-grudzien-2022
Zapytanie ofertowe konserwacja platformy grudzień 2022
- zapytanie ofertowe konserwacja platformy grudzień 2022
- UMOWA_PROJEKT na konserwacje windy grudzień 2022
- Formularz ofertowy konserwacja platformy dla niepełnosprawnych grudzień 2022
Zapytanie ofertowe monitoring i dozór budynku grudzień 2022
- zapytanie ofertowe monitoring i dozór budynku grudzień 2022 r.
- Załącznik do zapytania monitoring budynku 2020
- formularz ofertowy monitoring budynku grudzień 2022
Zapytanie ofertowe sprawowanie nadzoru BHP i PPoż grudzień 2022
- zapytanie ofertowe sprawowanie nadzoru BHP i PPoż grudzień 2022
- formularz ofertowy sprawowanie nadzoru nad stanem BHP i Ppoż. grudzień 2022
- zał. nr 1 do zapytania ofertowego sprawowanie nadzoru nad stanem BHP i ppoż 2022
Ogłoszenie o zamówieniu Dostawy
Dostawa:
w części 1 zamówienia – sprzęt komputerowego;
w części 2 zamówienia – drukarek, projektorów, urządzeń wielofunkcyjnych;
w części 3 zamówienia – kas fiskalnych
Projekt Jestem fachowcem – mogę więcej! w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020, Działanie 10.02.03.
ogłoszenie o zamówieniu nr 2022BZP 002847950 01
Załącznik nr 3a – Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu
specyfikacja warunków zamówienia SWZ
Załącznik nr 5b – Projekt umowy do cz. 2 i 3
Załącznik nr 4c – Wykaz dostaw do cz. 3
Załącznik nr 4a – Wykaz dostaw do cz. 1
Zalacznik-nr-3b-Oswiadcznie-dot.-spelniania-warunkow-udzialu
Załącznik nr 3 do umowy – Zasady poufności
Załącznik nr 2a – OPZ cz.1
Załącznik nr 5a – Projekt umowy do cz. 1
Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy
Załącznik nr 4b – Wykaz dostaw do cz. 2
Data aktualizacji: 29.07.2022r.
Odpowiedzi na pytania z dnia 02.08.2022 r. dotyczące projektu „Jestem fachowcem –mogę więcej!” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko – Pomorskiego na lata 2014-2020, Działanie 10.02.03.
Odpowiedzi na pytania z dnia 02.08.2022 r. dotyczące projektu „Jestem fachowcem – mogę więcej!” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko – Pomorskiego na lata 2014-2020, Działanie 10.02.03.
Pytanie: Router spełniający wymagania w 100% jest dostępny, ale nie w Polsce. Urządzenie, którego dotyczy opis na polskim rynku posiada standardowe wejście zasilania.
Odpowiedź Zamawiającego: Zamawiający dokona zmiany Opisu Przedmiotu Zamówienia
Pytanie: Pytanie: Zamawiający wskazał urządzenia z kopią elektroniczną, które nie są już dostępne na rynku i nie sa produkowane ze względu na zmianę przepisów. Modele te zastąpiły urządzenia o niemal identycznym wyglądzie i bardzo zbliżonym interfejsie użytkownika tzw. urządzenia ONLINE.
Nawiązując do punktu pierwszego czy Zamawiający zmieni zapisy w „OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Załącznik nr 2c do SWZ”
Zamawiający w wymaganiach technicznych zastosował zapis:
„Urządzenie z kopią elektroniczną paragonu – TAK,” oraz „Informatyczny Nośnik Danych – karta SD/SDHC – 4 GB,”
Czy Zamawiający zgodzi się na zmianę tych wymagań na:
„Urządzenie z pamięcią chronioną – tak” lub „Urządzenie z nośnikiem pamięci zgodnym z Rozporządzeniem Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 28 maja 2018 r. w sprawie kryteriów i warunków technicznych, którym muszą odpowiadać kasy rejestrujące”
Odpowiedź Zamawiającego: Tak. Zamawiający dokona zmiany zapisu Opisu Przedmiotu Zamówienia.
Pytanie: W punkcie „Komunikacja” występuje zapis
„Obsługiwane urządzenia – komputer, skaner (USB, RS, PS2), waga, szuflada, czytnik kart magnetycznych, terminal płatniczy,”
– standard PS2 nie jest już wspierany przez żadnego producenta czy Zamawiający zmieni zapis na np.:
„komputer, skaner (USB/RS), waga, waga zintegrowana, szuflada, terminal płatniczy, modem 3G, drukarka paragonowa, hub USB, pendrive, czytnik kart magnetycznych, monitoring”
Odpowiedź Zamawiającego: Tak. Zamawiający dokona zmiany zapisu Opisu Przedmiotu Zamówienia.
Pytanie: Czy urządzenia mają zostać zafiskalizowane w trybie szkoleniowym? Kasy mogą wtedy wykonać 1830 raportów dobowych, a później zamkną pamięć fiskalną ze wszystkimi tego skutkami.
Odpowiedź Zamawiającego: Urządzenia nie mają być zafiskalizowane w tryb szkoleniowym.
odpowiedź na pytania przetarg.doc
Załącznik nr 2a – OPZ cz.1-2 zmiana
Załącznik nr 2c – OPZ cz.3-2 zmiana
Data aktualizacji 04.08.2022r.
Odpowiedź na pytanie z dnia 05.08.2022 r. dotyczące projektu „Jestem fachowcem – mogę więcej!” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko – Pomorskiego na lata 2014-2020, Działanie 10.02.03.
Pytanie 1: Proszę o dopuszczenie obudowy o wymiarze (dł. X szer. X wys.) (Mm): 355 * 175 * 365 Dodatkowo wnoszę o wykreślenie wymogów
stalowa, czarna, ze szklany panel boczny
Zmiana ilości zatok dysku 3.5 na 1
Według naszej wiedzy i doświadczenia nie istnieją na rynku obudowy spełniające wszystkie wymagania.
Odpowiedź Zamawiającego: Nie. Zamawiający nie dokona zmiany zapisu Opisu Przedmiotu Zamówienia.
Data aktualizacji 07.08.2022r.
Informacja dot. zamówienia pulicznego pn. „Dostawa: w części 1 zamówienia – sprzętu komputerowego; w części 2 zamówienia – drukarek, projektorów, urządzeń wielofunkcyjnych; w części 3 zamówienia – kas fiskalnych.”
Data aktualizacji: 09.08.2022
Aktualizacja z dnia 10.08.2022:
Zapytanie ofertowe – regały
https://fievutysjg.cfolks.pl/zse-bip/wp-content/uploads/2022/09/zapytanie-ofertowe-zakup-i-dostawa-regal-typ-270-z-pretami-wrzesien-2022.pdf Zapytanie ofertowe plik pdf
formularz ofertowy zakup i dostawa regał typu 270 z pretami
zał. B do zapytania regały biblioteczne wrzesień 2022
Zakup i dostawa książek zgodnie z zapytaniem ofertowy nr ZSE-291-03/22/JN
zapytanie-ofertowe-zakup-i-dostawa-ksiazek-paxdziernik-2022.pdf
zal.-nr-1-do-zapytania-ofertowego-ksiazki-NPRCz-2.0-pazdziernik-2022.docx
Formularz-ofertowy-zakup-i-dostawa-ksiazek-pazdziernik-2022.doc